Som mediekonsulent og konsulent ble jeg ofte bedt om å foreta henvendelser på stedet med kandidatens støttespillere under en større politisk kampanje. Mange mennesker har oppmuntrende ord, noen har konstruktiv kritikk, og noen har alvorlige følelsesmessige problemer som krever profesjonell oppmerksomhet. 

Unge stemmer manglar i politikken

Fra øyeblikket inngangsdøren til kampanjens hovedkvarter svinger, blir dyrets natur åpenbar. Tenk deg at da den første frivillige gikk inn for å registrere seg, følte Qu Xie seg begeistret og ekte. Og forestill deg at du kanskje ikke kjenner de mørke detaljene. Kanskje, i løpet av de siste tretti årene, har enkeltpersoner blitt fjernet fra hvert hovedkontor for kampanjen. “Det menneskelige problemet.

Mange forventer ikke å bli personaldirektører. Men noen må gjøre det. Les bøker om avvisningskunsten: hvordan man fyrer, hvordan man sier nei, hvordan man er høflig. Hver frivillig har et unikt motiv for å hjelpe spillet. Noen få er uhyggelige, de fleste er inderlige og sanne. Respekter forskjellene, men krev at de jobber innenfor rammene og strukturen du utvikler.

Til tross for min beste innsats, må det til slutt stilles et vanskelig spørsmål: Er alle stemmene like? Publikums svar er alltid en sjakkel. Dette er faktisk ikke tilfelle. Til en viss grad er alt i bytte. Du må utvikle et finjustert filter – vet hvordan du tegner en linje i kanten. De fleste kalde samtaler og e-poster vil bare distrahere. Det er et standard svarskjema for e-post. Avslutt raskt dialogen. Hold deg tro mot informasjonen din og oppretthold integriteten til kampanjen din.

Valgets kval

Radiostasjoner behandler lytterne sine på samme måte som de behandler entusiastiske velgere. Det er ikke et krav å spille hver sang. Han har investert millioner av dollar i ansatte, utstyr, reklame, programmering og markedstesting for å målrette bestemte målgrupper. Det er viktig å forstå at en typisk forespørselsanrop ikke stemmer overens med en typisk lytter. Uansett hvor mange klager den mottar, vet TV-stasjonen at musikken er best for målgruppen.

Det er ikke det at inngangen skal skylles. Når lyttere ringer for å klage på musikk, føler han at han vil ta affære. Da lytteren ringte for å be om en sang, fikk hun beskjed om at den snart skulle spilles. Chengri lytter, Chengri trøster, Chengri gir en omsorgsfull stemme, men avviker aldri fra målet.

Lær leksjonen fra radioen og bruk den på reklamekampanjen din. Stol på tallene dine og demografisk forskning. Den sinte lytteren vil lytte igjen. Misfornøyde velgere vil fortsatt stemme – de vil ringe deg, ikke noen andre. Hold deg til informasjonen som kandidaten tror, og få støtte fra tallene.

Å, ikke la dine innvendinger overvelde dine distraherende e-postmeldinger og telefonsamtaler.

konsentrert. Legg ut et svar og vær forberedt på alle negative kommentarer. Til slutt er de ikke viktige.